25 Ocak 2015 Pazar

DOĞuM soNRaSı kiLOLaRR


Ve her kadının korkulu rüyaları olan kilolarımdan nasıl kurtuldum şimdide biraz bundan bahsedelim :)
Ben 50 kilo ile hamile kaldım boyum 1.65 dolayısıyla çok zayıf bir görüntüm vardı.Hamileliğin ilk aylarında çok kilo almadım 5 kilo falan almıştım sanırım ilk 6 aya kadar daha sonrasında bu rakam özellikle son aylarda 16 17 kiloyu buldu 66 yada 67 ile doğuma girdim ve sadece 5 kilo doğumda gitti geriye koca bi göbek kalmıştı ! 
Ben bu göbek sarma muhabbetini önemsemedim ve sarmadım. Sadece evde mekik egzersizleri yaptım tabiki doğumdan bi kaç ay sonra.
Ve 4 ay bile olmadan eski halime döndüm. bunu kesinlikle az yemeye borçluyum.Ayrıca günde 2 buçuk litreye yakın su içmelisiniz. Ben bu suyun bi litresine bi çay kaşığı karbonat koyarak içtim.Karbonat vücudu temizliyor ve kilo vermeyi çok kolaylaştırıyor. Sütüm olsun diye her bulduğumu mideye indirmedim çünki sadece su içerekte süt olduğunu deneyerek öğrendim. Sütüm gayet yetti ve oğlumada yaradı. Size tavsiyem bol su için fırsat buldukça dinlenin bide sabah aç karına içilen iki bardak ılık suyunda göbek eritmede çok faydası oluyor. Çok yemeyin özellikle geç saatlerde !
Sonuç olarak kilo almaya meyilli olunan emzirme döneminde ağzınıza biraz kilit vurmanız kilolarınızdan kurtulmanız için yeterli. Gerekirse aç yatın ama sakın ha sakın gece öğününü hayatınızdan çıkarın ! 
Sevgiyle ve fit kalmanız dileğiyle .. :)