24 Ocak 2015 Cumartesi

HAMİLELİK TÜYOLARI


Öncelikle nerden başlasam bilemiyorum.Çok zor bi hamilelik dönemi geçirmedim ben.Çok rahattım çünki kimsenin
 sözüne aldırmadan kendi bildiğim gibi hareket etmiştim hep. Mide bulantılarım baş dönmelerim kusmalarım vs. hiç birini yaşamadım 9 ay boyunca. Ne kadar şanslısın dediğinizi duyar gibiyim :) 
Evet şanslı hamileliğin sonucunda şanssız bir doğum yaptım. 3 gün suni sancı çektim ve tam bir kabustu :(
Size hamilelikle ilgili tavsiyelerim;
-Öncelikle hamile olduğunuz psikolojisiyle midem bulandı başım döndü gibi sözleri lugatınızdan bir süreliğine çıkarın !
- Bazı elleri öpülesice büyüklerimizin yukarı uzanma bebek emzikten düşer ağır kaldırma bebek karnında ölür gibi saçmalıklarını duymamaya çalışın çünki bebeğinizi en iyi düşünen sizsiniz gerektiği yerde yukarılara da uzandım ağırda kaldırdım Allaha çok şükür bebeğim yanımda !
-  Hamilelikte bakımsız görünmek tam bir facia tabi ki bu sebepten saçlarınızı boyamak istediğinizden eminim ama ilk 3 4 aydan sonra bitkisel (ben garnier olia ile boyadım) bir boyayla boyayabilirsiniz.Ben 7 aylık hamileydim saçlarımı boyadığımda çünki saç boyasının kanıtlanmış bir zararı hiç bir sitede hiç bir doktorda yok! bende bunu doktorumdan izin alarak yaptım !
- Son aylardaki bel agrısı içinde ilk günden itibaren mümkün olduğu kadar kalsiyum depolayın ben ilk 5 ay sürekli süt içtim yoğurt yedim bu yüzden sadece son ayda kalça ağrısı çektim buda çok yürüdüğüm zamanlarda.
-Bebek doğduktan sonra başını tutabilmesi içinde yeşil mercimeği hamileyken bol bol tüketin ben buna inanmadım çok yemedim ama yiyen bir arkadaşın bebeği doğduğundan itibaren başını tuttu benim oğlumun ki 3 ayı buldu :(
- Bebeğinizle bol bol konuşun ona şarkılar söyleyin. Benim hamileyken oğluma söylediğim şarkıyı hala söylediğimde sakinleşir ve eğlenir :)
- Son olarakta bol bol yürüyün lütfen ben hep uyudum bana hamileliğimin yan etkisi uyku oldu ve sonucundada zor doğum yaptım :(
Aklıma şuan gelenler bunlar sormak istedğiniz birşey olursa maille yada instagram aracılığıyla sorabilirsiniz ;)
mailim;
anqel-2011@hotmail.com
instagram;
@cinarinannesii

sevgiler..