3 Şubat 2015 Salı

Makyaj öneRiLerim

Merhaba öncelikle size kullandığım ürünleri tanıtmak istiyorum. Ben çok uçuk fiyatlı olmayan her markanın ürünlerini sırasıyla denemeyi çok severim. Örneğin maybelline den bütün rimelleri kullandım. Bütün fondotenleri göz altı kapatıcılarını ve pudraları. Mesela ;maybelline affinitone fondoteni (cam şişe)çok beğeniyorum. Akışkan bi yapısı var cildi kurutmuyor ama açık tenliler için renk seçeneği yok malesef. Yani ben sand rengini kullandım. ama o bile benim cildime koyu geliyordu. yaz aylarında biraz karardığım zaman çok göze batmıyordu. (Üzerinden yine maybelline nin affinitone pudrası 24H ile geçiyordum parlama yapmaması için.)
yine aynı markanın affinitone serisinden plastik krem görünümlü gri kapaklı kabındaki fondoteni de kullandım.Fiyatları çok ucuz ama kapatıcılıkları da çok iyi denemez. Kesinlikle vaad ettikleri gibi 24 saat falan yüzde kalmıyor.
Maybelline kullanıcaksınız ve ten renginiz çok açık değilse affinitone cam şişesi tam size göre.
gelelim göz altı morluklarımızı nasıl kapatacağımıza.Hemen hemen her insanda bulunan göz altı halkalarının aslında başlıca sebebini yorgunluk stres uykusuzluga bağlasalar da ben genetik olduğuna inaniyorum. Benim ailemde herkeste var ve dolayısıyla bende de vardı. Sonradan olmadı yani çocukken bile hafiften vardı karartı. Ben bundan çok rahatsız olduğum için çok sayıda göz altı markası denedim. Örneğin rimmel london göz altı kapatıcısı. Ben pek memnun kaldığımı söyleyemiyorum. Fondoteni çok iyi ama kapatıcısı vasat. Kalıcılığı çok az ve çok sürmeme rağmen kapatıcılığı da çok kötü.
Birde son zamanlarda keşif ettiğim yeni bir markanın kapatıcısından bahsediyim. Missha ürünlerini internet sitesinde ya da Ankaraya açılmış sanırım mağazasında bulabilirsiniz. Tamamen bitkisel ürünlerden oluşan missha, Kore de üretiliyor. Koreliler ciltlerine çok önem verirler. Bunun için bu marka gerçekten muhteşem. Ürünleri biraz pahalı.Ama her bütçeyi düşünmüşler. 3 ayrı serisi var. Signature, The style ve M .Ben signature ve the style ürünlerini kullanıyorum. M genelde bb krem içerikli sanırım. Signature fondeteni şişede durduğu gibi durmuyor. Cilde ayrı bi tazelik ve ferahlık veriyor. Korelilerin ten renkleri çok açık olduğu için bu markada en açık rengi çok açık tenli değilseniz tercih etmeyin derim. Fondoteni bir harika dedik ve gelelin asıl harika olan kapatıcıyaa. The style under eye brightner serisi kapatıcısı. Adını detaylı olarak yazıyorum ki ararsanız zorluk çekmeyin. Çünki fiyatı çok makul.Sadece 16 TL. Ve inanılmaz şekilde kapatıyor. Müşteri hizmetleri çok ilgili kargosu özenli ve hızlı ayrıca da her alışverişte 3 adet tester gönderiyorlar ki bu daha muhteşem. Her ürünü deneyip alma fırsatımız oluyor.
Rimel olarak ise Missha dan aldığım 3d rimelimi beğenmedim açıkcası. Nedeni ise fırçası çabuk bozuldu. Ki zaten 13 TL ye almıştım indirimdeyken o yüzden pek ucuzdu ve kötü çıktı. Ben rimel de maybelline ve loreal miss manga yı tercih ediyorum.Birde deborah ın geçenlerde aldığım maskarası da çok uzun kirpik etkisi verdi. Ve bulaşma yapmadı kolayca da temizlendi.
Maybelline nin hemen hemen bütün rimelleri çok güzel ve uzun sürede gidiyor. Loreal da sadece miss mangayı denedim. Oda takma kirpik etkisi yaratıyor adeta. Benim kirpiklerim normal de seyrektir ama maybelline ve loreal ile çok uzun görünüm veriyor.
Ruj olarak yine önerim Maybelline color sensatıonal serisi. Hem fiyatı uygun hemde kalıcılığı mükemmel. 12 saate kadar kalıyor diyebilirim. Ben bu seriden crazy pink 180 numarasını kullanıyorum. Ruj da çok değişiklik yapmıyorum. Kırmızı bana yakışmıyor. O yüzden pembe tonlarını tercih ediyorum.
Allık olarak ta yine krem allıkları beğeniyorum. Maybelline dream touch blush kayısı tonunu tercih ediyorum. Krem şeklinde olmsı kolay sürülmesini sağlıyor. Ve kalıcı görünüm veriyor.
Eyeliner da ise jel olanlar çok daha uzun gidiyor. Ama kalıcılığı çok değil. Maybelline jel eyeliner kullanıyorum ama üzerinden de catrine alley in dipliner ı ile geçiyorum hiç dağılma yapmıyor ve simsiyah bir görüntü oluyor.
benim kullandığım ürünler şuan bunlar.Ama denediğim ve beğenip beğenmediğim daha çok ürün var elimde bunları da yazmayı planlıyorum. Deneyeceğim ürünleri kullandıktan sonra hepsini bir yazıcam.
Ben hamileyken de çok makyaj yapıyordum. Ve hamilelikte yüzümde tek bir leke dahi çıkmadı. Bunu da garnier saf ve temiz 3 ü bir arada yüz temizleme jeline borçluyum. Hem maske hem peeling hemde yüz yıkama olarak kullanıyorum. Ve gözenekleri açıyor tertemiz parlak bir cilt etkisi sağlıyor.
kullandığım tüm ürünlerden memnunum. Sizinde memnun kalacağınızdan eminim.
Bol makyajlı günler dilerim :)) sevgiler..