19 Şubat 2015 Perşembe

MOMFORTBABY KANGURUMUZ ;)

Merhaba anneler ve anne adayları :) 
Bu yazımda sizlere deneyimlediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz üzere her annenin korkulu rüyası bebeğiyle sokağa çıkmak. Bebek arabasına koysak hem bebeği hem arabayı taşımak gerçekten çok zor. Birde toplu taşıma araçlarına binmeniz gerekiyorsa ve yalnızsanız yandınız demektir. ;)
İşte tamda böyle bir durum yaşayan ben oğlumla dışarı çıkma korkumu bir türlü yenememişken instagramda gördüğüm ve hemen anne araştırması yaptığım bu ürünün oldukça kullanışlı olduğuna kanaat getirdim. Ürün bildiginiz üzere ergonomik kanguru. 


Ürün resimdeki gibi. Bir çok rengi var ben kıyafetlerimle uyumlu olmasi için siyah tercih ettim. Erkek çocuklarına uygun olmadığını düşünerek önce bi tedirginlik yaşadım. Ama benim gibi olan annelerle konuştuktan ve ürünü biraz araştırdıktan sonra aslında doğru oturuş pozisyonuna sahip oldugu için kalçasına ve testislerine bir zararı olmadığını gördüm. Üstelik 20 kg ya kadar taşınmasıda bu ürünü benim içn vazgeçilmez hale getirdi. 
Ürünün özellikleri saymakla bitmez. Onun için en iyisi siz sitesine girip bir göz atın. Yenidoğan bebekler için de kullanıldığı gibi bide kış mevsiminde kullanılanı bile var. 
Anne olarak oglumla daha samimi onun bana daha yakın ve güvende olmasını istediğim için tercihim momfortbaby oldu. Doğru kullanıldıgı taktirde belinize ve sırtınıza da ağırlık yapmayan bu ürünü anne tavsiyesi olarak kaçırmamanızı öneririm.
www.momfortbaby.com.tr adresinden ya da 
instagram da momfortbaby yazarak ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..