7 Nisan 2015 Salı

ÇınaR'ın ilk dişi Çıktııı.. :))

Sonunda diş perisi bizim eve de uğradı. Ve oğlumun dişini hediye etti bize. 1 nisanda şaka gibi çıktı ilk dişimiz. Ben tabiki görmedim ilk babannesi fark etti. Çünki diş kolyemiz sayesinde oğlum ağrısız sancısız dişini çikarttı. Evet ilk aldığımda oğlumda hiç birşey fark edemediğim ve pişmanlık duymaya başladığım doğrudur :) Biz hep dişini çok geç çikaracağını düşünüyorduk. Hiç bi belirti yoktu çünki oğlumda. Salyaları akmıyor sürekli ağlayan huysuz bi bebek değil ateş yokk gece uyanması yok tabiki maşallah diyeyim öncelikle ;) ama bu kadarıni beklemiyordumm. Verazeyn diş kolyesini aldığım ve oğlumu bu ağrılı dönemde bi nebzede olsa rahatlattığım için yaşadığım huzur kelimelerle anlatılamazz aferin sana diyorum kendi kendime ve aferin ona diyorum diş kolyemize..
Kehribarın ağrı kesici özelliği olduğunu tabiki duymayan yoktur heralde. Ama bu kolyelerin orjinal kehribar olup olmadığı hep bi soru işareti oluşturuyor kafamızda ister istemez annelik içgüdüsü şüphe duymamıza yol açıyor tabikide :)
Ama eşim tesbih meraklısı olduğu için kendi kehribarıyla oğlumun kolyesini kıyaslamak için tesbihçiye götürdü ve sonuç kolyemiz orjinal kehribarmışş bu beni nasıl rahatlattı bilemezsiniz..
Şimdi size tavsiyem küçük meleklerimizi diş çikarma döneminde yalnız bırakmayalım anneler inanın çok zor bi dönem iştahından tutunda kilo kaybına kadar neler yaşıyor kuzucuklar. Bizimde anne olarak görevimiz onları her zorluğa karşı korumaksa ben üzerime düşeni yaparım arkadaş !
Sizlerde bebekleriniz için bir iyilik yapın derim ben ve %100 orjinal kehribar bebek diş kolyesi verazeyni temin edebilmek için instagramdan yda internet sitesinden Devrim Hanima ulaşınn. Biz çok memnun kaldık darısı sizlere. Teşekkürler verazeyn teşkkürler Devrim Hanım !
Sevgiler..