7 Mayıs 2015 Perşembe

maSuM NeSiLe neLer OLuyoR.....:((

Bu yazıyı neden yazma gereği duyduğumu bilmiyorum aslında. Kafama takılan sorularr iyi anne olamama kaygısı yada oğlumu koruyamazsam endişesi.. Bunları her anne mi düşünüyor yoksa benmi bu kadar hassasım :( yada çokmu abartıyorum bilemiyorum.
Bugün şahit olduğum bi olayla başlamak istiyorum ki ne demek istediğim daha net anlaşılır olsun.
Hava güzellken oğlumla parka gittik tabiki o arabasnda güneşlendi sadece daha oynayacak kadar büyümedi büyümesini de hiç istemedim gördüklerimden sonra. Neyse bi banka oturduk ben kitabımı okurken oğlumda temiz hava alıyor etrafı izliyordu. Bi grup ilkokul öğrencisi geldi snra. Bi bağırtı şamatayla kızlı erkekli bi grup. 3 en fazla 4. Sınıfa gidiyolardır tahminim. Ama nesilin nereye gittiğini onları izlerken daha iyi anladım. Kötüye gidiyoruzzz bundan eminim !
Kitabımı kapatıp onları seyre daldım. Eskiden olsa asla ilgimi çekmezdi ufaklıkların oyunları yda oyun sandıkları. Erkekler koşuyor kızlar peşlerinde sonra birbirlerine el şakaları yapıyorlar tekrar kovalıyorlar bu kez kızın biri bi erkeği kovalıyor çocuk yere düşüyor kız tekme ile dalıyorr noluyor dedim kendi kendime. Karışmak muhatap olmak bile istemedm o ortamdan oğlumu alıp kaçmak istedim belkide. Çokk üzüldümm. Ben bi erkek annesi olarak bir kızın o şekilde davranması beni utandrdı belkide erkek gbi davranması snra çocuğun kalkıp kızın cinsel organına tekme atması (tabı kızda aynı yeri tekmeledi) şok oldum inanınn. Bizler nasıl nesil olmuşuz böyle çocukluk bu kdr kaybedilmiş mi bizlerin sokakta oynadıgı saklambaça körebeye el sndeye nolmuş böyle. Nereye saklanmışlar o en keyifli oyunlar.. Böyle bi nesle bi çocukta ben doğurdm evet belkide ilerde oğlumda o çocuklardn birisi olacak buna izin vermicem evet gücümün bilgimin yettiği kadaryla hep iyi bi çocuk olması için uğraşıcam. Ama yinede içime bi kurt düşmedi değil işte çok üzüldüm aynı zamanda utandım da. Birde sevgili olanları falan vardı aman allahımm gözlerimin gördükleri beni dehşete düşürdü gerçekten. Bu yazdıklarımı okuyup beni anlayan anneler olucaktır biliyorum çünki annelik bunu gerektirir. Her anne aynı düşüncelere endişelere sahiptir bence.
Sonuca bağlayacak olursak çocuklarımıza çocuk oyunlarını lütfen öğretelim ki sokakta boş kalıp saçmalamasınlar birbirlerinin karşı cins olduğunu unutmasınlar ve kızlarımız erkekleşmesinlerr !!
Her anne iyi bir evlat yetiştirmek ister. Evet istemekle kalmayalm anneliğin gücü herşeye yeter unutmayalm..
Sevgiyle ve hep çocuklar kadar masum kalmamız dileğiyle...