22 Haziran 2015 Pazartesi

Hastane Çantası

HasTane ÇanTaMda Neler VaRDı ??
Merhaba evet çok sık yazamıyorum uzun zamandır çünki ufaklığım sürünmeye başladıı ve hep peşindeyim biraz daha büyümesi gerekicek sanırım hergün yazabilmem için..:(

Doğuma giderken neler almalı pekii ben çok abartılı malzemelerle doldurmadım çantamı genelde tatile çıkacakmış kadar çok şey götürüyor insanlar.

 Emin olun hiç gerek olmuyor herhangi bi aksilikte yatış vs. Zaten evinizden getiren illaki olacaktır çok uzak bi hastaneye gitmediğiniz sürece. 

13 Haziran 2015 Cumartesi

Çocuk Ve Bebeklerde Yeme Problemi


Öncelikle bilindiği gibi yemek yemek temel ihtiyaçlarımızdan biridir. Yemek yemeden yaşamak mümkün olmadığı gibi acıkmadan yemek yemekte mümkün değildir. Sizler acıkmadan zoraki yemek yedinizmi hiç ben yemedim denesem de yiyemem zaten o yemekten direk tiksinirim işte çocuklar ve bebeklerdede bu böyle. 

Açlıgın verdiği etkiyle insanda sinirlilik hırçınlık oluşur. Temel ihtiyacımızı karşılayana kadarda bu değişmez. Midemizde bi kuruntu bi boşluk hissederiz ve bu bizi rahatsız eder. Aynı zamanda mide beynimizi aç olduğumuza dair uyarır ve o an yemek yemektn bşka bişey düşünemez oluruz. Bu bebektn yaşlıya bütün insanlar için böyledir.