22 Haziran 2015 Pazartesi

Hastane Çantası

HasTane ÇanTaMda Neler VaRDı ??
Merhaba evet çok sık yazamıyorum uzun zamandır çünki ufaklığım sürünmeye başladıı ve hep peşindeyim biraz daha büyümesi gerekicek sanırım hergün yazabilmem için..:(

Doğuma giderken neler almalı pekii ben çok abartılı malzemelerle doldurmadım çantamı genelde tatile çıkacakmış kadar çok şey götürüyor insanlar.

 Emin olun hiç gerek olmuyor herhangi bi aksilikte yatış vs. Zaten evinizden getiren illaki olacaktır çok uzak bi hastaneye gitmediğiniz sürece. 

Benim malzemelerim;
Bebeğim için bez (20 tane falan almıştım sanırım)

Hasta bezi (ilk gün haricinde kullanmadım pedde alın mutlaka)

Anne göğsüne yakın Biberon (süt gelmezse diye)

Göğüs pompası

Lohusa geceliği (ben gecelik tercih etmedim kapri tşört şeklindeydi lohusa kostümüm :) 

Islak mendil kağıt mendil 3 adet almıştım

10 lu hastane çıkışı ve 5 li hastane çıkışı da aldım yedek

Kışın doğum yapacaksanız ayrıca kalın bir battaniye alabilirsiniz bebeğiniz için hırka yelek ve şapkada tabiki

Çorap kendiniz ve bebeğiniz için 2 adet

Saç tokası makyaj malzemelerim ayna parfüm sıvı sabun diş fırçası macun vs. de bulunması gereken şeyler bence :))

Emzirme südyeni 2 adet

Ve 2 adet külot 

Ben normal doğum yaptığım ve bi aksilik yaşamadığım için bunlar yeterli oldu tabiki. 10 ayı geçtiği için aklıma gelenler bunlar. Unuttuğum yda sizin lazım olabilir veya oldu dediğiniz şeyleri yorum olarak yazarsanız sevinirim. Herkese hayırlı ve kolay doğumlar dilerim ;)
Sevgiler...