29 Ağustos 2015 Cumartesi

MUCİZE PİŞİK KREMİ MUSTELA

Biz annelerin ortak sorunlarından biride tabiki de geçmek bilmeyen pişikk .. En iyi bezide kullansak sık sık banyoda yaptırsak sıcak yaz aylarında ve diş dönemlerinden pişiğin önüne geçilemiyor malesef. Denemediği ürün kalmayan bir anneyim bende. Tabiki uzun araştırmalar sonunda mustelayı denemeye karar verdim. Mustela üzerindede belirttiği gibi 3 kullanımda mucize şekilde pişiği tedavi ediyor. Eskiden pişikten öte mantara dönüşen kızarıklığa bir günde çare olduğu için minnettarım kendisine :)
Tabi birde her alt açmada kullanmamanızı öneriyorum. Çünki bu seferde bebeğinizin poposu çok hassas olacak ve krem kullanmadığınız zaman da hemen pişik oluşacak. Kreme çokta alıştırmamak gerekli diye düşünüyorum. Kızarıklık yoksa hiç kullanmayın varsa da çok ince bi tabaka halinde günde 3 defa (ben genelde kaka yaptığında ıslak mendili çok kullandığımda sürüyorum ) sürmeniz yeterli oluyor. Zaten çok yoğun bi krem çok azı bile bi anda çoğalıyor sürerken.

Bu yazımıda benim gibi sorun yaşayıp çözüm arayan annelere gönderiyorum :)))))) umarım yardımı olur tüm bebişlere amacım kesinlikle reklam değil ama şampuanı ve nemlendiricisine de bayıldımmm bebişinizin yüzünde çıkan irsiliğe de nemlendirici çok iyi geliyor. Hassas tenli yada egzamalı bebekler içinde şampuanı öneriliyor ;)
Biz bayıldıkk ve pişiklerden kurtuldukk teşekkürler Mustelaa 😘😘💕
Sevgiler...