26 Ekim 2015 Pazartesi

Note Detox Fondoten

note detox fondoten
Herkese merhaba. Size geçenlerde aldığım note detox fondotenden bahsetmek istiyorum. Çok merak ederek aldığım bu üründen ciddi anlamda memnun kaldığımı ve şiddetle tavsiye ettiğimi belirtmek isterim. Öncelikle bende ki rengi 02. Ben buğday tenliyim. Ne çok beyaz ne de esmerim yani. Bana bi tık açık geldi ama yine de mükemmel durduğunu söyleyebilirim. Ürün yoğun değil çokta sıvı değil. Orta düzeyde bir yapısı var. İlk sürüldüğünde sanki kapatamaz gibi bir his veren yapısı olsa da iyice yedirdikten sonra kusursuz duruyor. Ben fondoteni uygulamadan önce flormarın fondoten bazını kullanıyorum. Bu şekilde yüzümde dalgalanma yada soyulma olmuyor. Kuru bir cilde sahip değilim cildim karma. Ama bazı fondotenler özellikle t bölgemde soyulma yapabiliyor. Nitekim bu fondotende baz yada nemlendirici olmadan sürdüğümde aynı sorunu yaşadım. Yani kuru bir cildiniz varsa denemeden almayın ! Karma ise baz yada nemlendirici mutlaka kullanın ! Yağlı ise zaten nemlendirici kullandığınızda yüzünüzle hemen örtüşeceğine eminim. Ürün kıyafetlere bulaşmadığını ve 14 saate kadar dayandığını iddia ediyor. Ancak o kadar süre kaldığını söyleyemem ama kıyafetlerime bulaşmadığını söyleyebilirim. (Uzun da  bir süre kalıcı. )  Benim için en önemli özelliği, öncelikle kapatıcı olmasıydı. Cildim de hiç bir kusur olmamasına rağmen tamamen pürüzsüz görüntüyü sevdiğim için kapatıcılığı iyi düzeyde ürünler kullanmayı tercih ediyorum. Ayrıca içeriğininde cilde zarar vermemesi çok güzel. İçeriği, tatlı badem yağı,e vitamini ve yosun özünden oluşuyor. Cilde tazelik,canlılık kazandırmayı vadediyor ve bunu bence başarabiliyor ! Fiyatıda ben indirimden 25 tl gibi çok uygun bir fiyata aldım. Sanırım 35 tl normal fiyatı da.   Kısacası kendisi benden geçer NOTE aldı ;)))) Uygun fiyatlı, cildinizi koruyan aynı zamanda da kapatıcılığı iyi düzeyde olan bu ürünü kaçırmayın derim ! Teşekkürler Note kozmetik ! :) Sevgiler..