6 Ekim 2015 Salı

Mac Face and Body


Mac face and body fondoten


Merhabalar öncelikle bir çok kez makyaj deneyimlerimi de yazmayı düşünüp hep erteliyordum. Ancak bundan sonra kullandığım yeni ürünleri yazıp sizlerede almadan önce bilgi vermek istiyorum. Çünki ben bir ürün almadan önce mutlaka google'da bir güzel arama yapıp siz blogger kardeşlerimin yazılarını okuyarak alıyorum :) Nitekim face and body ide böyle aldım. Bende ki rengi benim ten rengime biraz koyu oldu.(C2) Beyaz tenli iseniz kesinlikle koyu renk almayın. Zira dalga dalga oluyor. Çünki kapatılıcığı çok yüksek değil. Hele ki tek kat uygulandığında yok denecek kadar az bir görüntü veriyor. Boyutunun 120 ml olması fiyatınında 98 lira olması cezbedici. Ancak ben pek memnun kaldığımı söyleyemem sizleride yanıltmak istemiyorum. Eğer ki yüzümde ağırlık yapmasın varlığını çok belli etmesin diyorsanız alabilirsiniz. Ama kapatıcılığı az diyebilirim. Ki benim cildimde leke olmadığı halde bana az geldi kapatıcılığı. Karma bir cilde sahibim biraz parlama da yapıyor. Bence yağlı ciltlere kesinlikle uygun değil. Karma ciltler içinde  üzerine pudra ile sabitlemek gerekiyor. Kısacası ürün günlük kullanıma uygun hafif yapıda akışkan bir fondoten. İlk etapta hoş parlak bir görüntü versede kalıcılık konusunda da zayıf bir ürün. Bir kaç saat sonra cildim fondoteni kustu. Ve hiç sürmemişim gibi bir görüntü verdi. Hatta bazen dalgalanmalar bile oluştu. Eğer sizde benim gibi verdiğiniz paraya değecek kapatıcılığı iyi düzeyde kalıcı olan bir ürün arıyorsanız bu ürünü tercih etmeyin derim. Ama ince yapılı bir ürün arayışında iseniz tercih edilebilir. Yinede Mac markasını kötülemiş olmak asla istemem. Benim tenime ve beklentilerime uygun değil demek ve sizlere sevgilerimle yazımı sonlandırmak istiyorum.. ;))