26 Kasım 2015 Perşembe

Bırak dağınık kalsın !




Bırak dağınık kalsın evin... Gelen misafirleri oyuncakların arasında ağırla. Bırak dağınık desinler arkandan. Çocuğun uyuduğunda evi toparlama. Kendine ayır o vakti.. kendine ayır ki o uyanınca daha pozitif ol daha çok enerjin kalsın ona.. düşünme kim ne derse desin.. sen sadece çocuğuna ayır zamanını.. istesende gelecekte seninle oturup oynamayacak nasılsa.. İstesende her saat senden ilgi beklemeyecek. Kıymetini bil her anının. Tadını çıkarmaya bak. Koltukta değilde hep yerde otur ne olacak ? Onun yanında ol sürekli oyun oyna neyin eksilecek ? Mutlu olması yetmezmi sana.. asıl huzur değilmidir çocuğunun gülüşü.. Boşver arkandan istediklerini desinler. Sen sadece iyi bir anne olmaya çabala. .iyi bir temizlikçi zaten çok var. Elinde sürekli süpürge toz bezi ile gezen annenin çocuğu olmak nedir iyi bilirim ben. Evine çok titiz annenin çocuğu hep ilgisizdir bana göre. O saatlerce sildiğin camı 5 dakika sonra yağmur kirletiyorsa bence otur o zamanı çocuğuna ayır ki oda seninle oynamaya hasret kalmasın. Gerektiği zaman yaparsın işlerini. Benim oğlum kıymetli oğluma titiz anneyim ben. O düşmesin canı yanmasın diye üstüne titrerim evet. Ay bırak düşe kalka büyür bizde öyle büyüdük diyenler sizin anneleriniz rahatsa banane.. benim oğlum ağladığında içim parçalanır kendime kızarım hep. Çünki ağlamak için çok erken, çünki ilerde çok ağlatacak onu hayat. Şimdiden başlamasın ağlamaya. Çocukluğunu hep mutlu yaşasın mutlu hatırlasın isterim ben. O bana Allahın emaneti.. Emanet eşyaya bile gözüm gibi bakarım ben. Bu yüzden oğlumuda gerekirse pamuklara sararım. Kimsenin ne önerisine ne eleştirisine bakmam. Ben doğurdum onu. Ben çektim bütün sıkıntısını acısını. Tabiki üstüne titrerim, sakınırım. Sakınan göze çöp batar derler şimdide. O zaman siz sakınmayın atın camdan aşağı nasıl olsa düşe kalka büyümedik mi .. Ben sadece tedbirimi alıyorum. Çünki hayat keşke demek için çok kısa.... Sevgiler.