6 Mayıs 2016 Cuma

YORGUN ANNE OLDUM BEN :)

Herkese merhaba.
Uzun zaman sonra yine birşeyler karalamak istedim. Aslında yazmayı çok seviyorken malesef gündüzleri oğlumdan geceleride uykudan fırsat bulamıyorum. Hamilelik çok uyku yapıyor bana. Tabi sabah erken uyanıp gün içindede dinlenememek yoruyor haliyle.
Bu arada kursumun bitmesine 4 hafta kaldı. Ve ben hiç birşey paylaşamadım sizlerle. Aslında çocuk eğitimiyle alakalı anlatacak o kadar çok şey var ki.. Yazmaya başlasam hangisinden başlayacağımı bilemiyorum sanırım.
Bu arada yeni bebeğimin cinsiyeti belli oldu. İlk erkek demişti doktor 4 aylıkken. Ve ben kesin erkek diye daha bir ay falan gitmedim. Gittiğimde 5 aylıktı ve kız dedi. Evet şok oldum mutlu oldum ama ilk duyunca oğlum için üzüldüm. Erkek olsa daha mı iyi olurdu diye.
Tabi kız çocuğunun da tadına bakmak biraz daha mutlu etti beni. Şimdi çok daha rahatım. Kendime de oğluma da güveniyorum. Biz bu işin üstesinden geliriz. Ben iyi bir anne olduğumu biliyorum ve iki çocuğa da bakarım ! Ötesi yok artık düşünmüyorum ;)
Çocuklarımızı büyütürken aslında ne kadar çok hata yapıyomuşuz. Bu kurs sayesinde bunlarıda öğrenmiş oldum. Evet kitaplardan okuyoruz da dinleyerek yaşanmışlıkları duyarak daha kalıcı ve etkili oluyor.
Çocuklarımız bizim aynamızdır bunu hiç bir zaman unutmayalım. Biz ne yaparsak nasıl davranırsak onlarda aynısını yapıyor. Bizler önce kendimizi düzeltmeli sonra çocuktan beklemeliyiz. Onlar o kadar iyi kaydediyor ki herşeyi. Zamanı geldiğinde bir bir çıkarıyorlar içlerindekileri. Size tavsiyem çocuğunuza helede 3 yaş altını eğitirken o kadar çok araştırın o kadar çok ince eleyin ki çünki karakterlerini 3 yaşından sonra değiştirmek biraz zor oluyor. Neyse şimdilik söylemek istediklerim bunlar. Aslında her konuyu ayrı ayrı yazmak için sabırsızlanıyorum. Zaman buldukça da yazıcam umarım :))
Sevgilerimle. . .